Reklamationsret

REKLAMATIONSRET:

Højgaard Interiør ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ved fejl, mangler, tilskadekomne eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: info@hoejgaardbrugskunst.dk, og der kan forventes svartid på op til 3 hverdage.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Brink Transport ApS (LEVERING)

Højgaard Interiør ApS

Sydholmen 9

2650 Hvidovre

VIGTIGT: Husk vores referencenummer / ordre.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Vi modtager hverken pakker uden omdeling, pakker sendt pr. efterkrav eller pakkeshops!