Når du handler handler hos Højgaard Interiør er der mulighed for flere former for leveringsservices.

 

Gratis afhentning:

Du har altid mulighed for at afhente dine var på vores lager i Køge. Afhentning vil ske på Anemonevej 5, 4600 Køge, og aftaletidspunkt skal aftales nærmere.

 

Basis levering af møbler:

Møbler bliver leveret til fortovskant (indgang)

 

Ekstra service:

Hos Højgaard Interiør ønsker vi at gøre det så nemt som muligt for vores kunder, så derfor tilbyder vi opbæring og indbæring af vores varer under følgende konditioner.

 

Vi tilbyder opbæring og indbæring mellem kl 8 -21 - Opbæring og indbæring betyder, at varen / produktet bæres op og ind i nærmeste lettilgængelige rum. 

 

For at kunne tilbyde opbæring og indbæring af vores produkter og pakker, må disse ikke veje mere end 80 kg eller fylde op til 1,5 m3.

 

Det vigtigt at at der på leveringsadressen er mulighed for fragtmanden at komme frem med den bestilte vare til den ønskede leveringsadresse. Forhindringer kan være smalle og snoede trapper, som gør det umuligt at komme frem, eller døreåbninger der er for små til at det bestilte produkt kan komme igennem. Der skal være ryddet og tilgængeligt, så produktet kan indbæres til første tilgængelig rum. Kunden overtager ansvaret når indbæring begyndes.

 

Hvis du som kunde er den mindste smule i tvivl, så vil vi opfordre dig at kontakte os for en afklaring. Skulle det ske at der ikke er den nødvendige plads til at fragtmanden ikke kan foretage sin opbæring, forbeholder Højgaard Interiør retten til at annullere tilkøbet af denne service, og hvis det uheldige skulle ske vil beløbet betalt for denne service ikke blive tilbagebetalt.

Der er mulighed for at købe opbæring med enten en eller to fragtmænd. Hvis der udelukkende tilkøbes en fragtmand skal man som kunde kunne tilbyde sin reel hjælp til selve opbæring, hvis dette er nødvendigt. Skulle det ikke være tilfældet, forbeholder Højgaard Interiør sig retten til at annullere tilkøbet af servicen, og beløbet betalt for denne ydelse vil ikke blive betalt tilbage.

 

Ekstra service - tidsinterval:

Hvis du som kunde ønsker at dine pakker / produkter skal komme indenfor nogle tidsintervaler kan dette tilkøbes.

 

Derfor tilbyder at der kan tilkøbes to tidsintervaller som man kan ønske sin levering:

Formiddag mellem kl. 08-12.

Eftermiddag mellem kl. 12-16.

Aftenlevering mellem kl. 17-21.

 

Ekstra service retur emballage:

Hvis du som kunde har svært ved at komme af større mængder pap eller plastik tilbyder vi hos Højgaard Interiør at tage det hele med retur ved tilkøb. Dog skal du være opmærksom på at dette gælder ikke ved opbæring og ved betilling at tidsinterval, kun ved levering mellem kl. 08-21.

 

Hvordan foregår leveringen hvis der tilkøbt ekstra services:

 

Vi hos Højgaard Interiør ønsker at holde dig så informeret, som overhovedet mulig, så du har nogenlunde idé om hvornår dine vare bliver leveret.

 

1) Seneste 1 til 2  hverdage efter ordreafgivelsen vil du modtage en estimeret leveringsdato.

2) Dagen før leveringsdatoen, modtager du en SMS med 4 timers leveringsinterval for levering den efterfølgende dag.

3) Når det er leveringsdag vil du modtage et opkald fra fragtmanden ca. 30 minutter at leveringen af dine vare finder sted.

 

NB: Ovenstående advisering vil kun ske ved bestilling af de ekstra services, da ikke alle fragtfirmaer tilbyder denne service til deres kunder - desværre.

 

Post Nord:

Højgaard interiør IVS sørger for levering med Post Nord (eller fragtmand - møbler etc.) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Nord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Nord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
 

Post Nord´s kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost.

Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.
Højgaard interiør IVS, kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Nord, " medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler". I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Højgaard brugskunst  & interiør naturligvis en ny leverance uden beregning.

 

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. 

Ved levering af møbler forhør nærmere.

Bemærk venligst ved levering af møbler til ikke brofaste øer, tillægges der yderligere Ø-tillæg fra kr. 450,-

Post Nords priser er ikke gældende for møbler, fragt prisen fremkommer ved bestilling.

 

Transsportskader:

 

Hvis det uheldige skulle ske at der forekommer transsportskader på produktet, skal dette anmeldes inden for 24 timer fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal ske via mail til info@hoejgaardbrugskunst.dk.

 

Det er vigtigt at følgende information fremgår af anmeldelsen:

*Ordre nummer

*Hvilke dele som er skadet

*Uddybbende beskrivelse af skaden

*Foto af emballagen udvendig

*Foto af emballagen indvendig

*Foto af selve skaden

Modtager den en pakke eller andet med synlige skader, anbefaler vi dig at nægte modtagelse eller modtage med skriftelig forbehold. Nægtes modtagelsen returneres varen til os og vi opretter en sag hos transportøren.


Kontakt os venligst på tlf. +45 40557100 eller info@hoejgaardbrugskunst.dk

 

Der tages forbehold for udsolgte varer, prisfejl mv.