Når du handler handler hos Højgaard Interiør ApS, er der mulighed for flere former for leveringsservices.

Levering:

Basis levering af møbler:

Møbler bliver leveret til fortovskant (indgang)

DU HAR MULIGHED FOR AT RINGE TIL BRINK TRANSPORT PÅ TELEFON 74 83 50 12 -  OG AFTALE EN DAG HVOR DU ER HJEMME!

VIGTIGT: Er du ikke hjemme når fragtmanden ringer og ønsker at levere, og der skal ske en genlevering - vil du blive faktureret for en ny fragt svarende til det beløb du allerede har betalt i fragt på ordren. Varen vil efter betaling til Højgaard Interiør ApS, blive leveret efter aftale. 

Ekstra service: Tilbydes ikke på nuværende tidspunkt.

Hos Højgaard Interiør ApS ønsker vi, at gøre det så nemt som muligt for vores kunder, så derfor tilbyder vi opbæring og indbæring af vores varer under følgende konditioner.

Vi tilbyder opbæring og indbæring mellem kl 8 -18. Opbæring og indbæring betyder, at varen / produktet bæres op og ind i nærmeste lettilgængelige rum. 

For at kunne tilbyde opbæring og indbæring af vores produkter og pakker, må disse ikke veje mere end 80 kg eller fylde op til 1,5 m3.

Det vigtigt at at der på leveringsadressen er mulighed for fragtmanden at komme frem med den bestilte vare til den ønskede leveringsadresse. Forhindringer kan være smalle og snoede trapper, som gør det umuligt at komme frem, eller døreåbninger der er for små til at det bestilte produkt kan komme igennem. Der skal være ryddet og tilgængeligt, så produktet kan indbæres til første tilgængelig rum. Kunden overtager ansvaret når indbæring påbegyndes.

Hvis du som kunde er den mindste smule i tvivl, så vil vi opfordre dig at kontakte os for en afklaring. Skulle det ske at der ikke er den nødvendige plads til at fragtmanden ikke kan foretage sin opbæring, forbeholder Højgaard Interiør ApS retten til at annullere tilkøbet af denne service, og hvis det uheldige skulle ske vil beløbet betalt for denne service ikke blive tilbagebetalt. Det er altid kundens ansvar at sikre at der er den nødvedige plads.

Der skal yderligere gøres opmærksom på, at hvis man ønsker 2 produkter med opbæring og indbæring skal dette bestilles. Den billigste opbæring og indbæring er kun for 1 produkt!

Ekstra service returemballage:

Hvis du som kunde har svært ved at komme af større mængder pap eller plastik tilbyder vi hos Højgaard Interiør ApS at tage det hele med retur ved tilkøb. Dog skal du være opmærksom på at dette gælder ikke ved opbæring og ved betilling at tidsinterval, kun ved levering mellem kl. 08-18.

Hvordan foregår leveringen hvis der tilkøbt ekstra services:

Vi hos Højgaard Interiør ApS ønsker at holde dig så informeret, som overhovedet mulig, så du har nogenlunde idé om hvornår dine vare bliver leveret.

1) Seneste 1 til 8  hverdage efter ordreafgivelsen vil du modtage en estimeret leveringsdato.

2) Dagen før leveringsdatoen, modtager du en SMS med 4 timers leveringsinterval for levering den efterfølgende dag.

3) Når det er leveringsdag vil du modtage et opkald fra fragtmanden ca. 30 minutter at leveringen af dine vare finder sted.

NB: Ovenstående advisering vil kun ske ved bestilling af de ekstra services, da ikke alle fragtfirmaer tilbyder denne service til deres kunder - desværre.

Ved levering af møbler forhør nærmere - hvis du ikke bosat på brofast ø, da vores basispriser på fragt ikke nødvendigvis er gældende.

Fragtpriser med omdeling

           -   500,-    kr.   59,-
  500 -   1000,-    kr.   75,-
  1000 -  1500,-   kr. 125,-
  1500 -  2000,-   kr. 199,-
  2000 -  2500,-   kr.  255-
  3000  -               kr  335,-
 

Kontakt os for fragt til udlandet tlf. +45 40557100 - info@hoejgaardbrugskunst.dk

Transsportskader:

Hvis det uheldige skulle ske at der forekommer transsportskader på produktet, skal dette anmeldes inden for 24 timer fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal ske via mail til info@hoejgaardbrugskunst.dk.

Det er vigtigt at følgende information fremgår af anmeldelsen:

*Ordre nummer

*Hvilke dele som er skadet

*Uddybbende beskrivelse af skaden

*Foto af emballagen udvendig (VIGTIGT TAGES INDEN VAREN FLYTTES!)

*Foto af emballagen indvendig

*Foto af selve skaden

Modtager den en pakke eller andet med synlige skader, anbefaler vi dig at nægte modtagelse eller modtage med skriftelig forbehold. Nægtes modtagelsen returneres varen til os og vi opretter en sag hos transportøren.