Når du handler handler hos Højgaard Interiør ApS, er der mulighed for flere former for leveringsservices.

 

Basis levering af møbler:

Møbler bliver leveret til fortovskant (indgang)

 

Ekstra service:

Hos Højgaard Interiør ApS ønsker, vi at gøre det så nemt som muligt for vores kunder, så derfor tilbyder vi opbæring og indbæring af vores varer under følgende konditioner. På brofaste øer.

 

Vi tilbyder opbæring og indbæring mellem kl 8 - 18. Opbæring og indbæring betyder, at varen / produktet bæres op og ind i nærmeste lettilgængelige rum. 

 

For at kunne tilbyde opbæring og indbæring af vores produkter og pakker, må disse ikke veje mere end 80 kg eller fylde op til 1,5 m3.

 

Det vigtigt at at der på leveringsadressen er mulighed for fragtmanden at komme frem med den bestilte vare til den ønskede leveringsadresse. Forhindringer kan være smalle og snoede trapper, som gør det umuligt at komme frem, eller døreåbninger der er for små til at det bestilte produkt kan komme igennem. Der skal være ryddet og tilgængeligt, så produktet kan indbæres til første tilgængelig rum. Kunden overtager ansvaret når indbæring begyndes. Produktet tilbydes kun til brofaste øer.

 

Hvis du som kunde er den mindste smule i tvivl, så vil vi opfordre dig at kontakte os for en afklaring. Skulle det ske at der ikke er den nødvendige plads til at fragtmanden ikke kan foretage sin opbæring, forbeholder Højgaard Interiør retten til at annullere tilkøbet af denne service, og hvis det uheldige skulle ske vil beløbet betalt for denne service ikke blive tilbagebetalt. Det er altid kundens ansvar at sikre at der er den nødvedige plads.

 

Der skal yderligere gøres opmærksom på, at hvis man ønsker 2 produkter med opbæring og indbæring skal dette bestilles. Den billigste opbæring og indbæring er kun for et produkt!

 

Ekstra service returemballage:

Hvis du som kunde har svært ved at komme af større mængder pap eller plastik tilbyder vi hos Højgaard Interiør at tage det hele med retur ved tilkøb.

 

Hvordan foregår leveringen hvis der tilkøbt ekstra services:

Vi hos Højgaard Interiør ønsker at holde dig så informeret, som overhovedet mulig, så du har nogenlunde idé om hvornår dine vare bliver leveret.

 

1) Normalt 1 til 8 hverdage efter ordreafgivelsen vil du modtage en estimeret leveringsdato.

2) Dagen før leveringsdatoen vil du blive adviseret omkring levering den efterfølgende dag.

3) Når det er leveringsdag vil du modtage en besked fra fragtmanden ca. 30 minutter at leveringen af dine vare finder sted. 

 

NB: Ovenstående advisering vil kun ske ved bestilling af de ekstra services, da ikke alle fragtfirmaer tilbyder denne service til deres kunder - desværre.

 

Fragtmand:

Højgaard Interiør ApS sørger for levering med  fragtmand - møbler etc. til modtager på det tidsinterval som er kan det pågældende fragtfirma har leveringstider.
 

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 - 10 dage.

Ved levering af møbler forhør nærmere.


Bemærk venligst ved levering af møbler til ikke brofaste øer, tillægges der yderligere Ø-tillæg fra kr. 450 - 1000 kr.

 

Transsportskader:

 

Hvis det uheldige skulle ske at der forekommer transsportskader på produktet, skal dette anmeldes inden for 24 timer fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal ske via mail til info@hoejgaardbrugskunst.dk.

 

Det er vigtigt at følgende information fremgår af anmeldelsen:

*Ordre nummer

*Hvilke dele som er skadet

*Uddybbende beskrivelse af skaden

*Foto af emballagen udvendig

*Foto af emballagen indvendig

*Foto af selve skaden, som tydleigt viser skaden.

 

Modtager kunden en pakke eller andet med synlige skader, anbefaler vi dig at nægte modtagelse eller modtage med skriftelig forbehold. Nægtes modtagelsen returneres varen til os og vi opretter en sag hos transportøren.


Kontakt os venligst på tlf. +45 40557100 eller info@hoejgaardbrugskunst.dk

 

Der tages forbehold for udsolgte varer, prisfejl mv.