FAQ

Her vil vi forsøge at giver dig svar på det mest almindelige spørgsmål, man kan have når man handler hos os.

Showroom:

Spørgsmål: Har Højgaard Interiør et showroom?

Svar: Vi har desværre ikke et showroom, da vi har valgt at være rent digitale.

 

Afhentning: 

Spørgsmål: Kan jeg selv afhente mine købte møbler?

Svar: Vi har valgt at vi kun håndtere fragt leveret af fragtfirmaer, så man kan desværre ikke selv hente på vores lager.

 

Indlevering:

Spørgsmål: Kan jeg selv indlevere de møbler jeg ønsker at sende retur?

Svar: Vi har valgt at vi kun håndtere fragt leveret af fragtfirmaer, så man kan desværre ikke selv hente på vores lager.

 

Mailkommunikation:

Spørgsmål: Jeg har ikke modtaget nogen mails fra Højgaard Interiør efter jeg har købt?

Svar: Vi sender altid - helt automatisk mails ved alle køb. Vi anbefaler at checke din spam eller uønsket mails. Hvis du intet kan finde, så send os en alternativ mail vi kan sætte ind på ordren.

 

Pengene:

Spørgsmål: Hvornår trækker i pengene på min bestilling?

Svar: Vi trækker altid pengene når ordren er klar til afsendelse og derved færdigleveret.