OM HOUSE DOCTOR

Society of Lifestyle er et inspirerende livsstilsunivers med fem unikke og forskelligartede brands: House Doctor, Nicolas Vahé, byNORD, Meraki og Monograph.

Mens hvert mærke har sit eget udvalg og identitet, repræsenterer Society of Lifestyle et komplet livsstilskoncept. Et koncept baseret på moderne æstetik og distinkte designs.

Vores historie begyndte i 2002 under navnet House Doctor. I 2019 skiftede vi navn til Society of Lifestyle. Et navn, der afspejler, hvem vi er – og vores formål. Samfundet refererer til vores interne brands, mens livsstil er det, der driver os – vores passion.

Gennem vores passion for innovativt design tilbyder vi en omhyggeligt sammensat samling af stykker, der inkorporerer de trends, der påvirker vores hjem og liv. Vi giver ideer og inspiration til at skabe personlige hjem. Boliger med plads til ophold

En stærk passion for kreativitet og en tro på, at smuk indretning skaber glæde, er grundlaget for vores brand. Rejsen begyndte med åbningen af en interiørbutik i Ikast by, men ideerne og visionerne voksede hurtigt ud af den lille beliggenhed. I 2001 blev House Doctor etableret.

I 2011 udvidede virksomheden sit produktudbud med gourmetmadmærket Nicolas Vahé. I 2015 kom velvære- og hudplejemærket Meraki med i familien, efterfulgt af Monograph i 2017. I 2019 blev mærkerne samlet under navnet Society of Lifestyle. Soveværelsesbrandet byNORD blev i 2021 tilføjet porteføljen og fuldender branduniverset.

Virksomheden holder stadig til i Ikast. Antallet af kontorer, atelierer og varehuse bliver dog ved med at vokse, ligesom antallet af kreative og dedikerede medarbejdere. Sammen arbejder vi hårdt, skubber hele tiden fremad og udforsker nye ideer til produkter og koncepter på tværs af brands.