Leveringsbetingelser Højgaard Interiør ApS / hoejgaardbrugskunst.dk

Levering:

Basis levering af møbler:

Møbler bliver leveret til fortovskant (indgang).

Bemærk: Medmindre andet er aftalt, vil leveringen af din ordre blive leveret ved kantsten, hvis modtager ikke er hjemme. Det vil altid være en subjektiv vurdering af fragtmanden, om leveringen er forsvarlig. Hvis leveringen vurderes uforsvarlig, og fragtmanden må tage varen med retur, bl.a. grundet at modtager ikke hjemme eller tilgængelig, kan kunden blive opkrævet fragtomkostninger for en genlevering.

VIGTIGT: Det er altid kundens ansvar, at vi kan komme til adressen med vores lastbiler.

HVIS VAREN SENDES MED BRINK TRANSPORT JF: DIN TRACK AND TRACE, HAR DU MULIGHED FOR AT RINGE TIL BRINK TRANSPORT PÅ TELEFON 74 83 50 12 -  OG AFTALE EN DAG HVOR DU ER HJEMME!

VIGTIGT: Er du ikke hjemme når fragtmanden ringer eller efter modtaget track and trace for leveringen, eller at fragtmanden ikke kan komme til adressen, grundet for små veje eller andet, og der skal ske en genlevering - vil du blive faktureret for en ny fragt svarende til det reelle beløb du allerede har betalt i fragt på ordren. Varen vil efter betaling til Højgaard Interiør ApS, blive leveret efter aftale. 

Vi hos Højgaard Interiør ApS ønsker at holde dig så informeret, som overhovedet mulig, så du har nogenlunde idé om hvornår dine vare bliver leveret.

1) Seneste 2 til 7 hverdage efter ordreafgivelsen vil du modtage en estimeret leveringsdato, og dette er vores generelle svar tider på mails.

2) Når det er leveringsdag vil du som udgangspunkt modtage et opkald fra fragtmanden ca. 30 minutter før at leveringen af dine vare finder sted.

NB: Ovenstående advisering vil kun ske ved de fragtfirmaer der stiller denne service tilrådighed, da ikke alle fragtfirmaer tilbyder denne service til deres kunder - desværre.

Ved levering af møbler forhør nærmere - hvis du ikke bosat på brofast ø, da vores basispriser på fragt ikke nødvendigvis er gældende.

Fragtpriser med levering ved kantsten:

Afregnes jf. ordrestørrelse:

Ordrestørrelse:


           -    500,-    kr.   59,-
   500  -  1000,-    kr.   75,-
 1000  -  1500,-    kr. 125,-
 1500  -  2000,-    kr. 199,-
 2000  -  2500,-    kr. 255-
 3000  -                kr  335,-

Specielservice: Op og indbæring af 2 mand jf. nedenstående betingelser kr. 2499,- pr ordrelinje.
 
Kontakt os for fragt til udlandet tlf. +45 40557100 - info@hoejgaardbrugskunst.dk

Opbæring/Indbæring:

Ved køb af op – og indbæring er det 100 % kundens ansvar at sikre at kunden er hjemme på aftalte dag og tidspunkt. Det er 100 % kundens ansvar, at varen kan bæres op og ind, på kundens ønskede adresse.

Det skal være klargjort på adressen, så varen uden forhindringer kan bæres ind.

  1. Kundens ansvar at kontakte fragtfirma, hvis den forslåede leveringsdato ikke passer kunden.
  2. Prisen på ydelsen er ved op – og indbæring er ved en ordrelinje, ved køb af flere forskellige varer, som skal bæres ind på samme ordre, er det ved tilbud.
  3. Hvis varen ikke kan bæres ind, vil kunden blive faktureret for en genlevering.
  4. Hvis kunden ikke er hjemme på aftalte tidspunkt, vil kunden blive faktureret for en genlevering.
  5. Hvis kunden nægter modtagelse og ønsker derved at annullere købet, vil kunden blive faktureret samme pris for en returlevering, som ved levering.
  6. Skader på bestilte vare ved op- indbæring skal billededokumenteres og accepteres af begge parter, inden fragtmændene forlader op – og indbærings adressen.

Hvis varen er i flere dele må den enkelte del ikke veje mere 80 kg, have en max længde på 190 cm i højden, og 300 cm i længden. Bemærk en vare som ikke opfylder ovenstående skal der hentes særskilt tilbud. Ved tvivl hør kundeservice.

Transportskader:

Hvis det uheldige skulle ske at der forekommer transportskader på produktet, anbefales/opfordres dette anmeldes inden for 24 timer fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal ske via mail til info@hoejgaardbrugskunst.dk, med vedhæftet billededokumentation.

Det er vigtigt at følgende information fremgår af anmeldelsen:

*Ordre nummer

*Hvilke dele som er skadet

*Uddybende beskrivelse af skaden

*Foto af emballagen udvendig (VIGTIGT TAGES INDEN VAREN FLYTTES!)

*Foto af emballagen indvendig

*Foto af selve skaden

Modtager man en pakke eller andet med synlige skader, anbefaler vi dig at nægte modtagelse eller modtage med skriftlig forbehold. Nægtes modtagelsen returneres varen til os og vi opretter en sag hos transportøren.