FAQ

Her vil vi forsøge at giver dig svar på det mest almindelige spørgsmål, man kan have når man handler hos os.

SHOWROOM / BUTIK:

Spørgsmål: Har Højgaard Interiør et showroom eller butik?

Svar: Vi har desværre ikke et showroom eller butik, da vi har valgt at være rent digitale.

 

AFHENTNING: 

Spørgsmål: Kan jeg selv afhente mine købte møbler?

Svar: Vi har valgt at vi kun håndtere fragt leveret af fragtfirmaer, så man kan desværre ikke selv hente på vores lager.

 

INDLEVERING:

Spørgsmål: Kan jeg selv indlevere de møbler jeg ønsker at sende retur?

Svar: Vi har valgt at vi kun håndtere fragt leveret af fragtfirmaer, så man kan desværre ikke selv hente på vores lager.

 

MAILKOMMUNIKATION:

Spørgsmål: Jeg har ikke modtaget nogen mails fra Højgaard Interiør efter jeg har købt?

Svar: Vi sender altid - helt automatisk mails ved alle køb. Vi anbefaler at checke din spam eller uønsket mails. Hvis du intet kan finde, så send os en alternativ mail vi kan sætte ind på ordren.

 

PENGENE:

Spørgsmål: Hvornår trækker i pengene på min bestilling?

Svar: Vi trækker altid pengene når ordren er klar til afsendelse og derved færdigleveret.

 

TRACK AND TRACE:

Spørgsmål: Jeg har ikke modtaget min track and trace?

Svar: Track and trace er sendt automatisk fra fragtfirmaets system, ved oprettelse af fragten. Hvis du ikke kan finde track and trace, skal du checke din undermapper, som kan være følgende: Uønsket mails, spam, reklamer, promotion eller brug din mailudbyders søgefunktion til at finde din track and trace.

 

LEVERINGSTID:

Spørgsmål: Jeg kan ikke se hvor lang leveringstid der er på varen?

Svar: Hvis det mod forventning, skulle være mere end 7 hele hverdage fra du har lagt din ordre i shoppen til levering, vil vi skrive den nye leveringstid til dig, ofte indenfor 48 timer.