Reklamationsret

Højgaard Interiør ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamationen skal være dokumenteret.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ved fejl, mangler, tilskadekomne eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til mail: info@hoejgaardbrugskunst.dk

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Milcom A/S (LEVERING)

Højgaard Interiør ApS

Hørmarken 7

3520 Farum

VIGTIGT: Husk vores referencenummer / ordre.

Email: info@hoejgaardbrugskunst.dk
 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt i form af tekst eller billeder.  Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.